AyEmRa Tabiki de çıkartıyorum canım benim evet çok güzel uyuyor keşke bıraksak öyle uyusa diye benim de içimden geçiyor ben uyurken de çıkartıyorum yavaş yavaş vurunca ona pis pis gibi geliyor sanırım fakat o gaz onu uykusunda bir süre sonra rahatsız edecek ve bu sefer daha da sıkıntılı bir hal alabilir olsun çıkar gazını zorda olsa bir şekilde uyutmaya çalışacağız 🥰