Bölgesel uyuşturma ile oldu sezeryanım,şu an miniklerim 20 aylıklar. 31.haftamda gebelik zehirlenmesi sebebiyle mecburi doğuma girdim.Benimki biraz zorlu geçti ama yanımda ki başka bi arkadaş hemen ayaklandı.Sanırım kişiye göre değişiyor bu işler.Gönlünü ferah tut bol bol dua et.Tüm zorlukların sonunda meleklerin herşeyi unutturacak sana.