Sosyal hayat pek yoktu bizim zamanımızda, sinemaya bile Trabzon’a giderdik. Ama sonra Sinema açıldı, arada tiyatro da oluyor. İnsanları has aslında ama polisi askeri sevmiyorlar. Yani iki dağın arası olduğunu, pek gelişmemiş bir yer olduğunu insanları asssssla kabul etmediği için(onlara göre mükemmel 😊) misafir gelen memurlarla biraz takışırlar tatlı tatlı. Kapı kitlemeden uyuduğumuz olurdu, o açıdan aşırı güvenliydi. Komşuluk fena değil, isterseniz sıcak ilişkiler olabilir. Birbirlerini kayırma çok çok çok var. (Erzurum, Erzincan,Ankara,İzmir,Kars,Afyon da bir süre yaşamış biri olarak en çok burada var bu iş)Eşim işini yapıp birisine tutanak tutmuştu. Akşam vakti kocamı evden çağırdı müdürleri, tutanak tutulan adamdan özür diletildi.. çünkü nasıl bir polis memuru has Gümüşhane’ye tutanak tutabilir, herkesin içinde rencide olmuşmuşmuş.