Kızlar 2.5 aylık bebeğim emerken ağlamaya başlıyor, gazını çıkarıp emzirmeye devam ediyorum. Bir süre sonra yine kıpırdanıp ağlamaya başlıyor. Böyle bi kısır döngüdeyiz. 2-3 kez tekrarlıyoruz bunu, doyup doyamadığını anlayamıyorum bi türlü. Az bir süre geçip tekrar memeyi verdiğimde emiyor, hiç reddetmiyor. Acaba doymadığı için mi böyle yapıyor, anlamanın bi yolu var mı? Son doktor kontrolünde doktorumuz kilo alımının biraz az olduğunu söylemişti (günlük 18 gram), bu ay da takip edelim eğer böyle devam ederse ek olarak mama düşünebiliriz demişti. Huzursuz oldum, acaba doymuyor mu bebeğim