AselBebekveAnnesi bu ayağımda çıkan şey ne bilen var mı aranızda kimisi temre diyor ama internetten temre yazdım gorseldekiler bunun gibi değil
AselBebekveAnnesi yellowmom8 yok benim önce çok azdı kuruluk gibiydi sonra arttı krem sürüyorum devamlı ama hiç geçmiyor
AselBebekveAnnesi Deniz06 sürekli nemlendiriyorum krem sürüyorum ama geçmiyor sürünce bile böyle duruyor
ikicocukcokcocuk AselBebekveAnnesi Nasır bende de var ayak bakım kremleri deneyebilirsiniz nemlendirin
AselBebekveAnnesi ikicocukcokcocuk nasir mı bu temre değil mi sizin kullanıp memnun kaldığınız bir krem var mi
Benisahtesevme2 ikicocukcokcocuk oturuş pozisyonundan dolayı sürtmeden kaynaklı olabılır düye sormuştur bende o yüzden ayakta mı sallıyorsunuz düye sordum arkadaşa ☺️
PatronBebek ikicocukcokcocuk ben kıldığım da ayağım böyle olur. Bıraktığım zamanlar geçiyor. Sürtünmeden kaynaklı olabilir diye
ikicocukcokcocuk Benisahtesevme2 Bende bekarken hiç yoktu ilk doğumda da yoktu 2. Doğumdan sonra oldu bende hamilelikte vücut değişiyor ya ona bağlıyorum
AselBebekveAnnesi AzraEslem kullandığın bisey var mi peki ya nemlendiriyroum ama geçmiyor hatta bazen aciyor burası