yamans bizimde başımıza aynısı geldi 4 aylıkken. Şimdi 7,5 aylık. Doktorumuz kortizonlu bi krem verdi sabah akşam onu kullandık bir de süt ürünleri diyeti yap dedi sizin gibi yaptım ama geçmedi kremi fazla uzun kullanmamk gerekiyor. Yumuşatıcı kullanma dedi. Sadece uni baby yeşil deterjanı kullanıyorum, hassas. Mustela şampuan kullanıyoruz, köpürmüyor. Bioderma atoderm krem de söyledi kullandık ama sanki bebeğimin cildini kuruttu deri attırıyo. Şimdilik ona ara verdim. Uni baby vücut losyonu sürüyorum. Alerji doktoruna gittik. Kan testi verdik. Yumurta sarısı ve akına alerji çıktı 1 aydır yemiyorum bebeğime de vermiyorum. 15 Martta deri testine gideceğiz. Biz de deterjan ve bezden ni acaba diye düşündük ama değildi, denedik. Ek gıda sürecinde olduğumuz için meyve yediğinde de kol ve bacak içlerinde kırmızı küçük lekeler çıkıyodu yaklaşık 1 aydır meyve de yemiyorum yedirmiyorum. Bakalım deri testinde ne çıkacak.. yanıltıcı da olabiliyormuş..😕 İnşallah bebeklerimiz kurtulur bundan 😣 gece kaşınma oluyordu bebeğimde 😣