Asel_annesi Kızlar beni emmiyo ya çok zorluk çıkartıyor karnı aç ama reddediyor kaşıkla yemek kolay geldi ne yapmalıyım
irmrdnmzz Asel_annesi benim bebeğim de 2 aylıktan beri biberon ve mama ile besleniyordu ek gıdaya geçtikten sonra biberonu reddediyor 🤦🏻♀️