Melis13 Kızlar bebeğim düzgün ememediği için silikon uçla emziriyordum ama şimdi bıraktırmaya çalışıyorum. Biraz emiyor sonra ağlama krizleri, resmen direniyor ne yapmam gerek sizce? 1 buçuk aylık olduk artık silikonla emsin istemiyorum
Hilay34 Melis13 4 ay silikonla emdi, normal meme ucunu tutabilecek şekilde olduğunda kendiliğinden bıraktı, hiç zorlamadım. şimdi versem de ucu istemiyor. keşke bırakmasa mı diyorum bazen, iki alt dişi var kıt diye ısırıyor :))
Uffsananebeslk Melis13 Ben 4 ay silikonla emzirdim , sonra bıraktırdım 1 günde bıraktı zor oldu ama bıraktı. Sonra 5,5 aylık oldu bu sefer süt azaldı yani 1,5 ay silikonsuz emzirmiş oldum 🤷♀️
Humeyramoms Bizde 13 günlüğüz emdikçe çıkarıyorum arada bağır çağır alıyor ama tam olarak nasıl atabilirz
Zeyzey93 Ben 3 ay silikonla emzirdim ama hiç bıraktırmak için zorlamadım. Denedim ara ara ama baktım olmuyor uğraşmadım. 4. Ayın ilk gününde kendiliğinden silikonu bıraktı ve 20 gündür silikon kullanmıyorum şuna 3 ay 19 günlük. Bebişler hazır olduğunda kendiliğinden bırakıyorlar kızlar sabredin zorlamayın
Kuzeyinannsi Benim oğlum tam 2 ay emdi silikon uçla ilk kullandığım uç wee baby markaydo sonra bebek hemşiresi bir arkadaşım Philips in silikon ucunu al o anne memesine daha çok benzediği için senin memene dönmesi daha kolay olur dedi ve doğruymuş biraz pahalı ama bence hak ediyor 2 ayın sonunda ara ara kendi mememi teklif ettim ilk başlarda çok istemedi ağladı bazen geceleri uykulu halde verdim biraz emdi. Sürekli kendi göğsümü vermeye çalıştım yavaş yavaş bıraktı. Vazgeçmeyin
Gamzeweylul Kızım 36+6 da doğdu emmeye cok istekli olsada çene kasları gelişmedigu için 3 Ay kullandım ondan öncede bırakmayı hiç denemedim hatta 45 dk emiyodu kizim herkeste bi elestri yok meme teması yok ıvır zıvır bi ton baskı bigun sabah ben bunu biraktiririm dedim aslında kızım değil benim hazır olmam lazım mış. Gelelim nasıl bıraktığına sabah ilk emmesiydi bebeğin aç olması çok önemli verdim memeyi yok yıkıyor ortalığı sakinleştirdim bidaha verdim gene ağladı sonra mecbur aldı bağıra çağıra kendini kurtarcak kadar emdi tabi eşimle kavga ediyoruz insanların lafına bakıp cocugu anlatıyorsun diye sonra YouTube da video bakıyorum nasıl biraktirilir diye ablanın biri gün gün trasla ucu bunu 15 güne bol demiş bende tamam dedim ama bırak fazla kestim delikli ucu tamamen kestim verdim bizimki almiyo yıktı ortalığı sonra ucu çıkardım eczaneye gitme şansım yoktu o an falan bi verdim bir emdi 1 kerede bırakmış oldu yani ve normalde 850 gram alan çocuk o Ay 1150 gr almıştı yani sıkıntı yapmayın bebisi krize sokmadan defalarca deneyerek tekrar tekrar verin aç olduğu için mecbur emicek bu arada uçsuz emzirmek bi baskamis uzun oldu yaparsanız bilgilendirin🥰
Zeynepasya13 Bende kullanıyorum ucu yoktu kanıyordu artık .. emzik ve biberon kullanıyor musunuz öyle ise bırakmaz diye okudum bi yerde çok üzüldüm sütüm yetmiyor arada biberonla arada kaşık biberonla takviye yapıyorum
Binnurayaz Göğüs ucum olmadığı için vermiştim bende 3 aylık olduk hala onsuz emmiyor göğsümün ucu tam çıkmadığı için almamakta inat ediyor sanırım bırakamayacağız diyorum bende