Merhaba,
Etimesgutta yaşıyorum. Doğumdan sonra saçlarımı Kısa kestireyim dedim Zum kuaföre gittim ilk kesimde sağ Kısa sol uzun oldu kendilerince telafi etmeye çalıştılar sonraki gün fakat bu sefer de araya kat attılar hepten biçik biçik oldu hala eğri :(( kulağımın 3 parmak altında saçlarım artık hareket alanım kalmadı. Gerçekten saç kesiminde çok iyi olan ( milimetrik simetrik çalışan) bir kuaför var mıdır tavsiye edebileceğiniz? Çankaya ya da Etimesgutta olabilir. Yardım lütfen :(