Kızlar merhaba 2017 kasım doğumlu oğlum benim yanımda öğretmeniyle konuşmaya çekiniyor yani öğretmeniyle değil bir tek mesela dışarda çok samimi olduğum arkadaşlarımla konuşuyor ama çok samimi olmadığım arkadaşım birbirimize gitmeyiz mesela onunla yada gerhangi biriyle mesela konuşmuyor utanıyor öğretmenimiz sosyalleşmesi lazım dedi bizde sosyalleşmeye çalışıyoruz mesela bakanla gir oğlum bu var mı sor bakalım dediğim de sormuyordu 2 hafta öncesine kadar ama artık soruyor sizinde başınıza böyle birşey gelip te düzelen oldumu ama sınıfta öğretmen diyor çok iyi anlaşıyoruz hiç utanmıyor konuşuyor hiç bir sıkıntımız yok dedi