1 ay oluyor neredeyse balgamı ve hırıltısı var 2 kere doktora götürdüm ventolin şurup verdi sonra geçmedi diye götürdüm devam et şuruba dedi ama yine geçmedi balgamı hırıltısı öksürük yok ama çocuğumu rahatsız ediyor çok üzülüyorum. Şurup vermeyi de dünden beri kestim 1 şişe şurup mu içecek çocuk diye daha 3 aylık 🥺 nasıl geçer tecrübeli olanlar bana bir yardım eder misiniz doktor mı götüreyim tekrar