Kızlar merhabalar kızım 18 aylık 2 3 gündür halasının adından bahsederken hi hi hira diyor mesela birşey söylerken yavaş yavaş konuşmaya başladığı için kelimelerin başlangıcını uzatıyor örnek ba ba baba gibisinden hemen gıcık görümcemler kız bu kekeme mi yoksa vs dedi boş boş bu nasıl başlayan bir durum olabilir herkesin başına da gelebilir fakat endişelendim yinede yoksa her kelimeyi normal söylüyor direk konuşuyor mesela hızlı konuşmaya çalışıyor hızlı kelimeler söylüyor mesela dede diyor diğerlerini bilmediği için konuşmayı bişeyler geveliyor ama gayet düzgün ve uzun cümle kuruyor kekelemedwn sadece bir kaç gündür halasının i isminden bahsederken dediğim gibi hi hi hira diyerek söyledi öyle diyince bend dikkat ettim korktum birden niye böyle oldu dedim