happiestMom Merhaba kızlar. Arkadasımın bebegi daha nerdeyse 2 aylık ve manisada iyi bir rehabilitasyon arayışı içinde. Sizin bildiğiniz yada tavsiye ettiğiniz bir yer var mı 🙏🏻☺️
happiestMom Bebek down sendromlu acil rapor cıkması gerekiyor kurumlardan daha hızlı cıkartılıyormus arkadasımda bir an önce cıkartıp egitimlere baslamak istiyor.
happiestMom Kendisi de arastırmıs bir kaç yer cıkıyormus internette ama belki giden ve tavsiye eden olur diye sormak istedik ☺️
happiestMom Yada farklı sehirlerde bebeği için rehabilitasyona gidenler nasıl bir yol izledi ilerleme oldu mu ne sorun vardı ve ne kadar süre gittiniz