Ylcnbsr 2 ay sonra 3 yaşına gireceğiz bir gün öğlen uyusa ertesi iki gün öğlen uyumazdı böyle böyle azaldı bir kaç gündür hiç uyutmuyorum çünkü bize de uyutmak işkence oluyordu artık ama içimde çok rahat etmiyor 😞 bizim gibi olan var mı acaba..
EsEle Ylcnbsr çevremde öğle uykusuna yaturmayıp akşam dokuzda uyutan çok kişi var ben onu yapamadım biz geç yattığımız için çocuk da bizimle beraber uyuyor 23.30 gibi
Dondurmalikahve Ylcnbsr Çokta küçük değil tabi siz o uyuyor ben dinleniyorum diyorsanız başka Oğlum tam 2 yaşında bırakmıştı şu an 4 yaşında uyumamasi onu değil beni etkiliyor ben yoruluyorum 😁
Gunesumay19 Ylcnbsr Kızım 2 yaş civarı bıraktı öğlen uyumayı. Akşam 20:45 de diş fırçalama,uyku tulumu giyme vs. derken 21:00 de kitap ve sonra uyku😴
Divayorgun Ylcnbsr bidahaki ay 3 yaşına gircek oğlum. Bi kaç aydır öğle uykusu uyumuyor. Öğlen Uyursada gece uyuması çok aksıyor🥹
Ylcnbsr Dondurmalikahve baya erken bırakmış sizinki de maalesef çocuk şekillendiriyor bizi gerçi öğlen uyuduğunda da 45 dk en fazla 1 saat uyurdu kızım hiç öyle iki üç saat uyuduğunu bilmem 😌
EsEle Ben alışkanlık edindirmiştim, sabah da çok geç kalkmıyordu sekiz gibi kalkıyordu,uyusa iyi olur bence daha küçük ama her çocuk da bir değil kendine özgü kızım sekiz aylık uykuyu hiç sevmiyor oğlum severdi hala sever uykuyu:)
Gunesumay19 Ylcnbsr Aynen memnunum ben çünkü öğlen yarım saat bile uyusa gece uykusu geç saate kalıyodu,bu şekilde kendime de zaman kalıyor☺️