Gizemvedoruk 47 günlük bebeğim öğlenden beri ne yese kusuyor meme veriyorum kusuyor. Mama da da kusuyor. Ağlayarak reddediyor ikisini de acaba bu durumu yaşayan oldu mu nedendir bilemiyorum. Uyumuyor da gazı da yok tuvaletinide yapıyor.
Gizemvedoruk Bende onu düşündüm ama saat 3.5 dan beri doğru dürüst yemedi bile hem meme yi hem mamayı reddediyor. Ağlıyor verince şimdi duş aldırdım sakinleri ama nazar duası açtım birde biraz daha iyi ama bakalım gecenin devamı nasıl olacak