Merhabalar hanımlar oğlum 5 aylık 3 gün sonra 6 aylık olacak. 3 kilo dogdu suan 6.600 gr ama cok küçük. Emziriyorum ve süt diyetindeyim suan. Gecen ay süt alerjisi testi yaptırdım iğnelide süt alerjisi kabardı çıktı. fakat kanda cıkmadı. Evolvia rp1 yazdı onu kullanıyorum cok kusuyor. Bende süt dısında bir ok alerjik besini hayatımdan cıkardım fakat kakası bir türlü düzelmiyor aksine kilo kaybında mevcut böyle bir durum yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz mama ne kullandınız nasıl kilo aldırdınız
Belirtilerden bahsedeyim
eklem yerlerinde egzama
sesli köpüklü kaka
Fışkırarak kusma
Kakada sümüksü yapı
Tekrarlayan konak
Yüzde egzema
Ensede kulak arkasında kızarıklıklar