kızlar merhaba oğlum 9aylık bem griptim onada geçti sanırım huzursuz ve uyurken inliyor drla yazıstım 4saatte ateş takibi yap calpol ver 38,5geçerse dedi ama sizlerden bu durumlarda ki tecrüblerinizi almak istedim hızlı toparlaması için ne yapabilirim (meme emmedi maalesef emiyor olsa en iyi secenek emzirmek olacaktı)