Atikeemre14 gözünüz aydın canım allah analı babalı büyütsün 😍 benimde oldu Normal doğum oldugu için. Doğumda ıkınmaktan zorlanmaktan oluyor sanırım. Bi kaç hafta sürmüştü benimde kuyruk sokumu ağrısı. Dikiş ağrımı unutmuştum kalça ağrısından. Doktor 4 taneye kadar ağrı kesici içerbilirsin günde dedi parol. Bence sende iç. Bi kaç hafta sürer çünkü. Ama geçecek. İlaçlarını ihmal etme.