Mehtap-37 oğlum da 5 buçuk aylık. Kendimce uykusunu düzene sokmaya çalıştım. 9-9:30 arası uyutuyorum akşam. Misafirliğe falan gittiğimizde 8:45 gibi kalkıp koştura koştura eve geliyoruz. Dün akrabalmdaydık abartıyosun cocuk bu uyur, uyut dediler. Denedim uyumuyor🤷🏻♀️ kayınvalidemde denedim yine uyumuyor. Aynı durumdayız🤷🏻♀️