Bebeğim 4 ay 8 günlük. Tummy time dan nefret ediyor ve hep ağlıyor. Kafasını belki 45 dk kaldırıyor birkaç dk ve hemen indiriyor yoruluyor. Emzirme yastığıyla hep yaptırıyordum. Yere dümdüz yatırdığımda ise asla kafasını kaldıramıyor. 35 haftalık doğmuştu. Acaba yapamaması şu an normal mi 😔 sizin bebekler nasıl