masalbebegimmm Boynunda kızarıklar var ben alerji sandım doktora götürdüm bir hafta önce baktı isilik sıcaktan olmuş dedi krem yazdı pişik kremide kullanabilirsin dedi kullanıyorum bugün daha çok kızarmış başka birşeymi acaba 7 aylık bebeğim
Bebegimm1 masalbebegimmm çok giydirmeyin duru suyla yıkayın her gün . Snra güzelce kuralayın ben oraya sudocrem sürmüştüm yazın sıcakda olmuştu baya etki etmişti ama boynunu kuru tutmaya dikkat edin nemli kaldıgı için de olabiliyor
cemreninannesi_ masalbebegimmm yaa ah yavrum benim 🥹 benim de kızımın boynu böyle tombişlikten pişik olmuş , mustela kullanıyoruz bir de sudocrem
Melek1411 masalbebegimmm canım benim kızım da oluyordu mustela cıcastela diye bir krem var onu alın sürün biz öyle geçirdik oldukça kullandım artık olmuyor öyle kurtulduk. Bize de doktorumuz vermişti
Nurrrrrr233 Benim kızımın boynunda yüzünde oluyor canım aynısını banada dedi sıcaktan diye nemlendirici sürüyorum geçiyor tekrar geliyor
Cnsu01 Canım benim bebeğimde daha kötüydü doktor hatta ilaç vermedi ama bana sağlık ocağı hemşiresi kantoron yağı sür dedi sürdüm 2 güne gecti boğazına kadar çıkan kıyafetlerdd genelde oluyor sık giydirincede sıcaktan yani en etkili