Defnem20 Kızlar ben 13+5 haftalık hamileyim ve dün geceden bu yana nefes darlığı im oluyor ara ara derim nefes almadan rahat edemiyorum bu normal mi yoksa hastaneye gitmelimiyim
MinikPandam_ Defnem20 maalesef oluyor bende de vardı normal bir durum. Son aylarda daha da zorluyor. Akciğere baskı yapıyor karniniz. Cama balkona çıkın rüzgar estiğinde bana çok iyi geliyordu ama yazdı ben hamileyken.Hasta olmayın :)
MinikPandam_ Defnem20 nefes egzersizleri var hem sakinleşmek hem de rahatlamak için. Onları araştırın. Panik daha da etkiler.
Rissa Defnem20 Malesef normal benim hamilelik sürecimin başında daha çok oluyordu sonradan azalmıştı çok geçmiş olsun
yamans Defnem20 ay benim çok oluyordu ya hatta lohusalıkta bile devam etti. Boğazıma bir şey oturmuş gibi oluyordu. Yani aşırı bir şey değilse normal sanıyorum rahatlamaya çalışın bolca hava alın
Defnem20 Rissa ilk gebeliğim de böyle bir şey başıma gelmemişti bunda da dün gece bı anda başladı korktum açıkçası
Rissa Defnem20 Umarım en kısa sürede atlatırsınız ben boğazı sıkmayan v yaka kazaklarla ve açık havada bulmuştum bir tek çareyi