Böyle bişey olamaz gerçekten ya, ben bir depremzede ve asker eşi olarak artık isyan ediyorum artık. Hatay da depremi iliklerimize kadar yaşadık, çıplak ayak kaçtık evimizden. O kıyametten 2 saat sonra eşim bizi dışarıda bırakıp göreve gitmek zorunda kaldı. Perişan olduk oğlumla ama yardıma ihtiyacı olanlara yetişti diye gurur duydum. Ama askerlerin ailesi yok mu arkadaş?? Depremden beridir eşimi göremiyorum insan 2 gün izin vermez mi bu nasıl vicdansızlıktır bide üstüne maaş mı kesiyorlar Allah ım yaaaa