Kızlar oğlum 2 aylık silikon meme ucu kullandık ilk günden ama artık zor olmaya başladı ve bırakmamız gerekiyordu. 3 gündür kullanmıyoruz memeyi tutuyor ama zorlanıyor tabii. o kadar huysuz ki sürekli ağlıyor, asabi oldukça . O keyifli bebekten eser kalmadı bunu yaşayan var mıydı? Acaba sebebi meme değilde başka bişey mi anlamadım :( aç kalmıyor eminim hem fazlasını çıkarıyor hem de kaka ve çiş yapıyor.