Damlapoyraz Bebeğim 8 aylık alt iki dişi patladı 3 hafta oluyor ilk başlar da birşey yoktu ama şuan vok huzursuz ve sürekli ağlıyor geceleri saat başı uyanıyor ateşi yok belli ki ağrıyor ne yapabilirim varmı bir öneriniz
YaseminAren Damlapoyraz karanfıl zetynyagı cok ıse yarıyor ben tetagıl aldım bır de o da cok rahatlatıyor dıs kasıyıvıyı dolaba koyup verıyorm bırde taze sogan kokuyorz artık 🙈
Gks-esr20 Bizde aynıyız canım benim.ben her gün tetagil sürüyorum damaklarına rahatlatıyor baya.ayrıca sabah ve akşam da karanfil yağı sürüyorum.10 tane karanfili toz haline getirdim ve zeytinyağına karıştırıp dolapta 1 gün beklettim.sonra her sabah akşam sürmeye başladım bebeğim çok rahat etti Allah’a çok şükür.sizede umarım faydalı olur 🌺
Damlapoyraz Gks-esr20 faydası oluyorsa hemen denerim yeter ki rahatlasın sürdüğünüz ilaç reçetesiz değil mi
Damlapoyraz Gks-esr20 çok teşekkür ederim karanfili deneyecegim diş çıkan bölgeye mi sürüyorsunuz yoksa komple damak mı 🙏
Damlapoyraz YaseminAren çok teşekkür ederim alacağım bende diğer dediğinizi de uygulama yapacağım inşallah şifa olur🙏😣
Mnil Biz daha ayaktayiz 1.5 saat oldu yatakta vuruyor kendini.Burnu tıkandı,Eller hep kulakta bi dış patladı hiç anlamamistik sabaha baktık ki dişi çıkmış, sanırım 2.geliyor. mahvetti valla bizi.
Damlapoyraz Mnil aynı bizde öyleyiz valla geceleri çok uyanıyor jel kullan diyorlar ama nasıl bilemedim yorumlar iyi gibi ama
Damlapoyraz YaseminAren bu arada karanfili nasıl yapıyorsunuz kaç adet detaylı bilgi verir misiniz bende yapacağım
YaseminAren Damlapoyraz bende olcu yok 6 7 taneyı ezıyorum kahve fıncanına koyuyorum üzerini 1 patmak gevecek kadar yag koyuyıtum hopp dolaba ılk zamanlar 24 saattr 1 degıstırdım ama sımdı 2 3 gun duruyor bıraz tembellık 🙈 ama bırı yazmıs 10 tane ez dıye
Gks-esr20 Damlapoyraz genelde damaklarına sürüyorum çünkü dişten dolayı tüm damağı kaşınıyor oda baya huzursuz yapıyor bebeği