2 ay 11 günlük kızım var 2 haftadır sürekli ağlıyor meme emmek istemiyor geceleri azda olsa uyuyor gündüzleri sürekli ağlıyor zorla uyutuyoruz uyandığı an tekrar uyuyana kadar ağlıyor bebeği böyle olan anneler var mı kolik mi sizce yada kolik bebekleri olan anneler sizin bebekleriniz ne durumda anlattığım gibi mi ne yapamam gerekiyor 😥