Asiyyee
Aysegul93
Ben de ferrum iyi değil diye kafama göre ocean almıştım. Her damla demir ilacı aynı şekilde kullanılıyordur diye düşündüm ve ayrıca yine araştırdım burdaki arkdşlara da bütün doktorlae neredeyse kg başına 1 damla demişler diye onu kullanıyordum fakat dr a gidince bilmediklerini söylediler ve doz ayarlaması yapamadıkları için ferro sanol b ile değiştirsdiler (doz ayarlaması yaparak) Ferrum mu niye vermek istemiyorsun içinde paraben var diye mi diyince doktor, İyi ki vermemişim dedim içimden ama ferro sanol b yi de oğlum beğenmiyor içmiyor. Ocean ı çok seviyordu. Bu şekilde bana çok zor oluyor 😪 kendisi benim de çocukluk rüyamdı demirimiz düşüktü kız kardeşimle birlikte annemin zoruyla içiyorduk. Kokusu berbat ben çocuğa içirirken daha midem bulanıyor adeta. Ne verebilirim diyorum damla şeklinde benim için daha basit olacak bilmiyorum…