Merhaba 🤗 oğlum yarın 43 günlük olucak 1 haftadır uykusu çok kötü kucağımda yüzüstü uyuduğunda çok rahat ve uzun uyuyor yatırınca tekrar uyanıyor az önce emzirdim ve yüzüstü yatırdım şu an çok rahat uyuyor kafasını kendisi çevirebiliyor geceleri de yatırsam yüzüstü sürekli bir sorun olur mı ? Bu günlerde yüzsüz yatıran oldu mu ?