Ebru39 Kızlar bebeğim 26’sında 6 aylık olacak inşallah.Ek gıdaya geçicez.Oruç tutmalı mıyım sizce sorun yaşar mıyım sütümle ilgili
kasimonbes Ebru39 emziriyorsaniz felaket susuyorsunuz. Aclik hicbir sey degil de susuzluk fena kandilde denedim
Saremmmmmm Ebru39 bebeğin daha küçük bence ek gıda ama sadece tadımlara başlayacaksın azıcık azıcık çok zorlanırsın bence
Hllbyzt Birkac gün deneyin isterseniz , süt hemen pat diye kesilmez bence sahuru iftari güzel yaparsiniz ,bu benim fikrim