Atlas-Han 1 fincan sıcak suya 6-7adet tane kimyon atıp üzerini kapatip iliyana kadar demleyip sadece 1 çay kaşığı vermiştim. Sürekli değil bu arada çok gaz sancısı olduğunda. Eşimin teyzesi yenidoğan hemsiresi o yanımdaydı doğumda bu tarifide o uyguluyordu, kendi doktoruma danıştım böyle böyle yapıyor birşey olur mu diye olmaz verebilirsiniz demişti.
Tabi bunu ben yapıyordum size bunu öneri olarak söylemiyorum her bebek farklıdır kendi doktorunuza danışmadan yapmayın. Alerjisi olabilir, birşey olabilir.