E_E_S emzirdikten sonra midesine inmesi için en az 5-10 dk bekleyin.ve uyurken değil ıkınma esnasında ya da uyanıkken gaz çıkarmaya çalışın . Anca öyle çıkarabiliyorlar belli bir süreye kadar.1 Ay boyunca bende hiç üstten çıkardığını duymadım ama eğer üstten çıkarmazlarsa o gaz bağırsaklarına dolup sancı çekmesine sebep oluyor