Pengu canım bebeğinin kıyafeti kokla yada onun yanında sağım sap . Doktorum demişti bende öyle yapıyordum ona bakarak resmine bakarak koklayarak beyindeki hormonu harekete geçirip bebeğin emiyormuş gibi oluyormuş . Beyinde sen sağdıkca bebeğin ihtiyacı var diye daha fazla süt üretimi yapıyor. Bide bazen kesiliyor benim sütüm azdı doktor kesildiğinde bırakma boş boş 10 -15 dk sağıma devam et demişti . İşe yaramıştı bende 30 cc bile çıkmazdı 120 leri görüyordum . Bunu düzenli 1 hafta yapmn lazım bide önce bebeğini emzir sonra sağ bebeğin tükrük bezleri hemen aktifleştiriyormuş