Ayni seyleri yasiyoruz, oglum 2 bucuk yasinda. Disari cikmak zulm oldu artik:( elimi tutmaz asla, yürümez sürekli kosar, asla bagirir inatlasir sinirlenir söz dinlemez. Eziyet gibi geliyor artik, disari cikmadan da olmuyor üzülüyorum evde olunca sürekli ama disariyada cikinca burnumdan geliyor kan ter icinde eve geliyoruz.