Oğlum 2,5 yaşında kakası gelince evin ortasında kıvranıyor sağa sola gidiyor ve çoğu zaman kakasını yapmıyor. 1 günde 20 defa kaka diye tuvalete gidip yapmadan tekrar kalkıyor. Yaparkende çok acı çekiyormuş gibi yapıyor. Ama kabızlık vs de yok. Bunu yaşayan oldu mu acaba ? Randevu alıp doktordan gideceğim