Kizlar deliricem resmen. Kizimi gun asiri banyo yaptiriyorum. Son iki seferdir, ertesi gun kiyafetini degistirirken sol memesinin oldugu kisimda zibininda kan lekesi var. İlkinde gorumcem yikamisti. Ertesi gun kan gorunce dedim elin kolun kaniyan bi yerin var miydi, dedi yok. Dun ben yikadim, giydirdim, yedirdim uyuttum. Bugun yine uzerini degistirirken ayni yerde yine kan. Benim de elim kolum kanamiyor.
Zibinda var, ama uzerine giydirdigim pijamasinda bisiy yok. Kan lekesi nohut buyuklugunde var. Kizim 2 aylik. Deliricem ne olabilir?