Sdmgc Tam 4 aylık olduk ve ebemiz bu damladan verdi kullanmamız için. Damlayı kullanmaya başladığım günden beri bebeğim çok fazla kusmaya başladı ve huzursuzlaştı ağlıyor sebepsizce. Kabızlık yapmadı 3 gündür kullanıyorum henüz. Bu belirtileri yaşayan var mı?
Mehmetseliminannesiiii Sdmgc ben kullandım önce onu bizde de aynı durum yaşandı ve ayrıca kabızlık yaptı çok huysuzdu bende bıraktım onu hemen başka kullanıyorum
Polannem Hemşire huzursuzluk, gaz, kabızlık vs yapabileceğini söylemişti. İçeriği temiz olmadığı için kullanmadım hiç.
Sdmgc Polannem gaz ve kabızlık yapmadı ama çok fazla kusmaya başladı çocuk ne yiyorsa çıkarıyor resmen ve hic durmuyor
Sdmgc Polannem siz ne kullanıyorsunuz? Ocean microfer çok duydum memnun olan çok var onu almayı düşünüyorum