Alinzi Kızlar merhaba , Biz İstanbul’da yaşıyoruz ve şarklar geldi biliyorsunuzdur . Şark olarak 1. Tercih Adıyaman Şanlıurfa Siirt Bingöl Artvin Hakkari Mardin yada Sivas yazmak istiyoruz . Burada şark yapan yada şarktan dönenler varsa yazarsanız sevinirim ☺️
Mehmetseliminannesiiii Alinzi aynı durum bizde de var İstanbul dayız şark için neresi diye düşünüyoruz bizde tam benlik bir post olmuş bekleyim bakalım bende burda
brsu12 Alinzi merhaba Adıyaman merkez depremden etkilendi mi acaba bilginiz varmı Antep yazcaktık ama Adıyaman bilmiyorum
Ballbckk Alinzi merhaba canım bizde osmaniyedeyiz doğu görevimiz geldi osmaniyede depremi çok kötü yaşadık nereye gideceğiz bilmiyoruz. Eşim adıyamanlı adıyaman da çok kötü etkilendi depremden merkez çok çok kötü gölbaşı çok kötü adıyaman ve gölbaşı kalmadı diyebilirim ilçe olarak kahta pek etkilenmedi ama.
mervee161221 Bizim de ilk doğu görevimiz olacak artvin istiyoruz ama ölü şehir diyen de var üstte kalsın bende bakayım burdan ☺️☺️
Alinzi Mehmetseliminannesiiii birde küçük bir bebeğim oldu 3 aylık , birazda o yüzden gitmek istiyorum . Eşim trafik polisi Şahinlerde çalışıyor , 1+1 , çalıştığı gün gece 10’da evde . İstanbul yordu bizi
Alinzi brsu12 Valla orasıda etkilenmiştir ama azdır sanırım . Zaten 2. Tercihte Adıyaman , Hatay , Kahramanmaraş var . Kahramanmaraş ve Hatay’da ev yok denilecek kadar azmış o yüzden Adıyaman olsun dedik
brsu12 Alinzi aynen bizde Antep yazalım dedik merkez pek etkilenmemiş ama adıyaman da olabilir aslında
Yarenn19 Alinzi benim esimde teafik polisi sahinlerde bizde gidecegiz bu sene daha karar veremedik benimde oglum 19 aylik
Alinzi brsu12 Yani 7 tercih yapacağız ya Bizim seçtiklerimiz bunlar , bakalım neler gelecek hayırlısı 🙃
brsu12 Tinymom evet canım arastırdık biraz merkez bayağı kötüymüş antep yazacaktık zaten adiyaman listede farketmemişim ondan sorayım demiştim
hasinesoysal Alinzi sıcakla sorununuz yoksa batman yazın ben batmanliyim çok gelişmiş biryer herşey mevcut hastane eğitim ilerde tabiki seçim sizin ama herşey olsun derseniz batman insanı çok çok iyidir…
AA201207 Alinzi biz Hakkârideyiz memnunuz beklentilerinizin ne olduğuna bağlı biraz görev süresi kısa olsun iş yoğunluğu az olsun ortalama şartlarda bi yer olsun isterseniz tercih edebilirsiniz ama sosyallik açısından zayıf bir yer