Delirmek üzereyim kızım karnı aç ta olsa tokta olsa ilk kaşıkta midesinde ne var ne yok çıkarıyor sonra yemeğini yiyiyor iki gündür neden olur bilgisi olan varmı bide yiyecekleri hazmedemiyor sanki saatler geçmesine rağmen 5 6 saat midesinden çok şey çıkıyo