Bizimde öyleydi sizi korkutmak istemem ama sonra göbek fıtığı oldu. Biz tabi korktuk hemen çocuk cerrahına gittik anlattık durumu normal dedi bağırsak hareketleridir dedi . Bizimkisi gıcır gıcır bir sesti, hani karton kesersiniz ya öyle bir ses ben duyunca bir tuhaf oluyordum. Ama şimdi 7 aylığız hem ses hem göbek fıtığı kendiliğinden geçti. Ama yinede siz bir doktora görünün, her bebek farklıdır