Bebeğim yarın 20 aylık olacak. Uyku ve beslenme düzenini bir türlü tutturamadık… gece hiç derin uyumuyor 2-3 saatte bir mutlaka kalkıyor emmek için, gece yi keserek başlamak istiyorum artık ama çok ağlayacağını ve sakinleşmeyeceğini de biliyorum, gece uyandığında ben hiç kucağıma almadan eşimin ilgilenmesini ve uyutmaya çalışmasını denemeyi düşünüyorum ama çok ağlayacağı için doğru gelmiyor diğer yandan göğüse bir şeyler sürenler varmış e bu da önerilmiyor bebekle bağı zedeler diye çok kararsızım ağlamasına göz yummaktansa,diğer yöntemler daha mı uygun olur diye düşünüyorum…