Kızlar beni bi aydınlatın ya. Dolabin buzlugunda sakladığım sütlerim var süt saklama poşetinde buzlukta 3 ay dondurucu da 6 ay saklanabilir yazıyor ne farkı var ikisi de buz içinde saklanıyor en nihayetinde 1 tane 3 ayı geçen var atayım mı bebeğime icireyim mi tereddüt ettim