Ben xiaomi aldım memnunum ama gerçekten ihtiyaçmı inanın tartışılır ben teknoloji delisi bi insanım ama gerçekten çokta gerek yokmuş allahtan büyük paralar verip başka bi marka almadım. Fiyatlarıda şuan aşırı düştü bütün modellerinin farkındaysanız çünkü arz talep melesi. Talep kalmadı. Tamamen şişirme bi ürün olduğunu düşünüyorum inanın. Ona vereceğiniz parayla başka bişey alın.