fatmaa37demir 152 adet hiç açılmadı. 290 dan veriyorum 350 tl ye almıştım. Dolap uygulaması kullanıcı adım: fatmademirr37
Nesoooolera Daha bugün 152 tane 4 no sleppy trendyoldan 280tl idi iki gün once ben 270 e aldım çok pahalı satmış oluyorsunuz kargo maliyeti de yüksek dolapta
fatmaa37demir Nesoooolera ben sleepy satıcısından aldım hep çakma gelme gibi bir problem olmasın diye. Orda da aldığım fiyat oydu malesef.