Merve_Aydn61 3-5 damla olur da cogunu emmesı gerekıyor aslında, agızdan degıl burundan nefes alıyor bebekler, yanlardan dökülmesı demek bosluk olusuyor agızda anlamına gelır. . Şöylr bır tavsıyede bulunabilirim, sigara tutar gbı işaret ve orta parmagınız arasına memeyı kahverengı bolgenın sınırından sıkıstırıp agzına verın. Hem rahat kavrarsınız yüzüne düşmez meme, hemde bebek ucunu degıl komple alır agzına. Bogazında kalmasının sebebı süt tazyıklı aktıgı ıcındır, az bısey sagarak baştakı tazyıgı alabılırsınız.