Seda42harun Akadaslar bebelac bebelac gold arasinda fark nedir bebegim 3 aylik mama kullaniyorum arasinda fark nedir bilen varmi
kolonyalimendil Seda42harun normal bebelac da şeker var diye biliyorum ben, bebelac gold kullanıyoruz
Sare_nuhaninannesi_05 Seda42harun gold’un anne sütüne daha yakın besin ve içerikler içerdiğini biliyorum ben🥰
Seda42harun kolonyalimendil bende gold kullaniyorum kilo alimi bazen duruyo kusuyo surekli degistrsemmi ki diyorum
kolonyalimendil Seda42harun kilo alımımız gayet iyi gidiyor bizim ama anne sütü de alıyoruz yoğunluk mama ama 4 aylık oldu yaklaşık 3 hafta önce 8 kg idi kusma olayı bizde bi ara olmuştu ama şuan azaldı biraz
Sare_nuhaninannesi_05 Seda42harun evet kusma durumu bizde de var ama aşırı derecede değil ve kilo alımı iyi ilerliyor 🥰