NemeLal1 ya bakayim ben de.. komsu bize baya yokus yapiyor cunku maas 13 e denk geliyo mesai ucreti istiyo.. ama kendisi gunde yarim saat eve gitme izni istiyo ben herseye tamam dedikce mutacim diye o da delirdi iyice.. simdide maddeleri yazalim tam 9 da gelmesem vs diyor.. bu sartlara calisan bakici mi var allah askina ya temizlik vs de yapmam diyo.. dokunsalar aglicam.. en son istifa etcem onurumla bakcam cocuguma yakcam kariyeri vs