Merhaba kızlaar 7 buçuk aylık kızım tadımlık yiyor sadece fazla yemiyor mamaya güveniyor sanırım bir iki kaşık anca yiyor bi mama bi yemek şekline ne zaman kaçıncı ayda ana öğünde mama yerine yemek yemeye geçeriz yoksa baya zorlanır mıyım sanki hep mama yiyecek gibi geliyor