Colahusu şimdi herkes size 6 ay diye yorumlar yapacak ama bilmiyorlar ki o ortalama söylenen genel olan bir kural. Genel yani bu ibareyi atlıyorlar. her bebeğin kendi gelişimi Farklı seyreder. Bizimki de dört buçuk aylık biz de başladık doktor bi hafta sonra dedi ben bi hafta erken başladım sadece. Çocuğun çiğneme refleksi var, diliyle itme refleksi var, kendisi hem alt gazını hem mide gazını çıkartıyor, bizle masaya da oturturuyoruz önüne kaşıkta veriyoruz yani herkes altı ayı beklemiyor 🤷🏻♀️7-8 i bekleyende var o zaman onlara da geç mi diyecekler ben anlamıyorum belki çocuğun hala çiğneme refleksi oluşmamış 🤷🏻♀️ zaten kilo alımı az devam sütü de almıyor biz o yüzden başladık verdiğim de maksimum bir çorba kaşığı oluyor istemediği şeylerde ağzını açmıyor ya da kafasını çeviriyor tadını sevdiği şeylerde de zaten yediği bir kaç çay kaşığı. Çocuğa bir yemek tabağı bir şey yediriyormuşhz gibi davranıyorlar 😂