Ylmzsema benim normal dogum oldu epidural kullandım eve geldik allahim bi belim ağrıyor kopacak orta yerinden hiç ayakta durma diyordu belim hep otur ayakta feci şekilde ağrıyordu ağlıyordum o derece bu bir hafta sürdü kulak ağrısı da bebeğim 3 aylık olunca başladı uğultu ve ağrı vardi artık epidural mi yoksa başka bisi mi bilemem üstünde 3 ay geçmişti çünkü 🤷♀️