Kızlar merhaba. Burada bir yorum okumuştum Almanya’da yaşayan biriydi bir hemşirenin tavsiyelerini paylaşmıştı gaz için. Ona buradan teşekkür ediyorum. 50 günlük oğlum zor uykuya dalıyordu çok gazlı bir bebek aşırı huzursuz. Sureler dualar fön makinesi süpürge sesleri pış pışlar ninniler açmadığım şey kalmamıştı 🤣🤣 çok şükür iki haftadır Buzuki orhanın kolik bebek müziğiyle uykuya geçiriyorum tavsiye ederim uyuyamayan bebeğiniz varsa deneyin derim 🙏🏻